Klacht melden

Natuurlijk doen we ons best voor jou. Mocht je toch een klacht hebben, dan zouden we het fijn vinden als je dit aan ons meldt via de mail of door te bellen naar +31 (0)6 245 126 10. Houd hierbij rekening met onze openingstijden:
Maandag t/m donderdag  tussen 7:30u en 16:30u
Vrijdag tussen 7:30u en 15:00u

We streven ernaar om binnen 5 werkdagen u van een reactie te voorzien.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.