Retourneren & garantie

Retourneren (herroepingsrecht) – Consumenten

Het kan voorkomen dat wanneer je het product hebt ontvangen, je van gedachten bent veranderd. In dit geval heb je als consument 14 kalenderdagen de tijd om de bestelling te annuleren. Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product retour te sturen. Het aanmelden van je retour kan via de mail, via telefonisch contact met ons of gebruik Modelformulier_voor_herroeping(PDF).

Vermeld via de mail of telefonisch contact het product, het artikelnummer, het ordernummer en de reden van het retour sturen. Stuur het product na dit contact, op jouw eigen kosten, retour.

Retourneren is alleen mogelijk:

  • In de originele verpakking
  • Ongebruikt
  • Onbeschadigd
  • Voorzien van de pakbon van het product

Let op:
Custommade producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.
Hygiëne producten kunnen na opening van de verpakking niet meer geretourneerd worden.

Wanneer er aan deze voorwaarden is voldaan, en je stuurt het product werkelijk retour, ontvang je het bedrag dat je hebt betaald binnen 14 dagen terug op je rekening. Enkel de kosten voor retour van je huis naar ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor exacte tarieven de website van de vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via de mail. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour  terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retouradres: AbyU, Winschoter Hogebrug 1, 9697 XB Blijham

Retourneren –Bedrijven

Bestel je als zakelijke klant dan kun je wettelijk geen aanspraak maken op het herroepingsrecht.

Mocht je een product willen retourneren omdat het niet voldoet, neem dan binnen 2 maanden via de mail contact met ons op. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.